Då var julen över.

Jag som trodde jag hade vuxit upp och inte alls skulle
få mycket julklappar fick 31 packet. :}

Helt ointressant för er som inte känner mig,
men för att nära och kära ska sluta fråga tänkte
jag rabbla upp alltihopa som jag fick :]

- platt-tv
- presentkort på hm 500 kr
- en systemkamera (från jobbet!)
- fyrlingvagn
- presentkort på gina 1000 kr
- plattång
- locktång
- damsugare
- knivset
- mixer
- hemmabio
- gps
- tre tunikor
- jacka
- 2 par heels
- presentkort på jc 500 kr
- 5000 kr (från papi)
- fotogram med 16 gb minne
- 4 par jeans
- underkläder
- ytterkläder (såsom, vantar, halsduk osv..)
- piercingsmycken
- tatueringspengar (3500 kr)
- 50 dvd filmer.
- en dubbelsäng
- presentkort på ikea 10.000 (från mormor)
- 10.000 i kontanter (från morfar)
- en bärbar dator + 3 externa hårddiskar.


Som ni ser så blev det rätt mycket :] höhö.
och elvis min lilla prins fick ännu mer saker, men det
är inte lätt att räkna upp allt eftersom det
vart så himla mycket ;o
men imorgon ska vi till karlstad och shoppa gärnet!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0