Dubbelmoral.

Jag är inte lesbisk, jag har ett förhållande med en kille.
Sådär då var det sagt. Men jag måste tillägga att
jag tycker om tjejer också. Som kompisar.
Dom är underbara.
Och jag är igentligen ganska svår att förstå.
Dubbelmoral, det är bara mitt förnamn.

Jag hade en blogg tidigare, nei.blogg.se
men jag tänker lägga ner den och börja på nytt.
För nu när jag går här, med fyra små bebisar i
min mage och en prins i mitt knä. Så kan
man inte göra mycke annat än att skriva och
visa bilder från sitt liv. Förr och nutid.

Jag älskar min kamera. Men jag kan vara rätt
dålig på att använda den förutom när jag jobbar.
Eftersom jag reser jorden runt och fotograferar,
så tröttnar jag lätt när jag är ledig. Tyvärr.

Jag heter Emilia iallafall. Men jag har många smeknamn,
så har du ett till är du välkommen att lämna det här.
Jag är nitton år (snart) och jag ska föda mina
femte barn. Jag har en prins på snart ett år (11/12)
som heter Elvis, japp, precis som han som sjunger.

Dethär är min dagbok, där jag skriver vad jag
vill, där jag visar vad jag vill, och där allt är mitt.
Men jag får väl hälsa er välkomna hit då.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0