Idioter.

Hur kan ni säga så?
Hur kan ni ens tänka tanken?
Det är inge fel på min pullan,
hon är det vackraste.
Jag har sex skatter i mitt liv,
hon är en av dom.
För hon är underbar,
hon är vacker.

Jag pratar inte inte bara kallprat nu,
jag försöker lära er lite vett.

Man säger inte till någon att den är för smal,
man frågar heller inte om den har anorexia,
för det har ingen utomstående med att
göra om man inte väljer att berätta det.
Man säger heller inte till någon att den är tjock,
och man frågar inte när den ska börja
gå ner i vikt. För det har ingen med att göra.

Man säger inte att någon ser ut att vara 40 +
när hon igentligen har världens finaste ansikte,
ni är bara avensjuka, och det är okej
så länge som ni håller det för er själva och
inte kläcker ut er något dumt.
För ni vet att det går att anmäla va?
och vem vill bli anmäld,
pågrund av avensjuka?
Inte jag,
inte hon.
Inte Ni.

Ge er nu idioter,
ellenor är det vackraste
ni har sett och kommer få se.
Så erkänn,
att ni vill ha hennes kropp,
hennes underbara ansikte
och hennes sätt.
För det har inte ni.
Ni har inte ens självrespekt.

Och sebastian,
vad är det mig dig boy?
Du är hennes pojkvän,
varför var inte du med ut då?
Hon pratar med din "bästa vän"
för att han bryr sig om något som är DITT.
Han räddar henne,
gör hennes glad,
och vad gör du?
Ligger hemma,
är sur,
för att hon är med han,
och varför är hon det?
För att du inte finns.
För att jag inte finns.
För att han lyssnar.
Du ska inte hata han,
du ska tacka han.
Du ska avgud han,
älska han, och henne.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0