Du kallar inte henne falsk.

Personer som är falska ifrån benmärgen och ut har ingen som helst
rätt att säga åt andra personer att dom ska sluta vara falska. Så din lilla
fitta ; g e f a n i a t t s t ö r a m i n t j e j .
Du känner henne inte. DU har aldrig kännt henne riktigt bra.
Ni har bara gått i samma klass i tre år. Men det betyder inte att du
vet allt om henne. Och dessutom så har det gått snart ett år,
sen ni slutade i skolan. Därför känner du henne inte alls nu.

Och stör du dig så förbannat. Så har du ett lätt alternativ.
Bry dig inte om att besöka hennes blogg. För vi vet alla att bakom
onda ord så ligger det en hel del avensjuka. Kanske för hon är större än dig.

- - -
Suck.
Nu fick jag ur mig det.
Och mycket mer än så blir det inte just nu.
Jag måste fixa mina hårddiskar.
Jag tror dom pajjar snart.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0