Här är vi sjuka.

 

Både jag och Elvis har fått spysjukan så vi ligger här i våra sängar
och kastar ur oss allt våra kroppar äger. Jag som hade hoppats på att vara
frisk nu innan småttingarna kommer, men det ville inte kroppen. :[

Det är väl därför som bloggen ligger nere också. För att vi är sjuka titt
som tätt och därför har jag en massa jobb när jag väl är där.
Men dethär är ingen känd blogg. Jag är ingen stor bloggerska.
Så jag hoppas ni få läsare där ute kan förstå varför den är nere :}

Men om tre veckor, då är jag hemma - på riktigt. Då är jag inflyttad i en
annan större lägenhet, och där vet jag att internet fungerar för det
har jag kollat för lääänge sedan :] Och då börjar min mammaledighet.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0